PlatonicRobot.com
Hey! Just a heads up that some unexpected and out of my control server changes (which seemingly happened around 2018-11-30) have caused the online functionality of my Wii homebrew (such as Wii Chatter) to stop working. No data has been lost though and hopefully I'll get things working again eventually.
Username: WindsOfTheHero
Join Date: 2013-08-01 19:01:14 (7 years ago)
User comments: 4
Comments (only the 15 most recent)
Comment posted by WindsOfTheHero at 2013-08-01 19:08:13 (7 years ago)
HEWO?
Comment posted by HeroOfTheWinds at 2013-08-01 19:15:53 (7 years ago)
Yeah Zario do whatever you want! No matter what, you always being a total prick!
Comment posted by HeroOfTheWinds at 2013-08-01 19:19:22 (7 years ago)
Besides you're just jealous cuz I find the real pic first, Fuck.
Comment posted by HeroOfTheWinds at 2013-08-01 19:21:16 (7 years ago)
Face it, you're not who you are. Nothing but a......forget. Be me whatever you like, Zario. Next time do WolfPack. P.S. Bubbles is you ZarioTheRandom.
Comment posted by HeroOfTheWinds at 2013-08-01 19:25:42 (7 years ago)
Listen up. Why do you want to be like me even I don't do that fucked up shit like that?! Huh?! Seriously Bitch not fucking cool. It's all game is it? Laugh it up. Go ahead, whore. Be someone else. I dare you!
Comment posted by iNinjaOS at 2013-08-02 14:33:06 (7 years ago)
Copy me and I'll KICK YOUR ASS!
Comment posted by ApexRose at 2013-08-02 17:29:02 (7 years ago)
Hey the stupid is back wb JACKASS
Comment posted by DangerFaith at 2013-08-03 21:25:33 (7 years ago)
SWEET! I'M GONNA WRECK IT FOR SURE!
Comment posted by kirby at 2013-08-04 21:43:04 (7 years ago)
hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahhahahahahahahahhaaahahahahahahahahahahahahahaahahahahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa your'e 2 funny
Comment posted by kirby at 2013-08-04 21:45:19 (7 years ago)
btw me only say HEWO
Comment posted by kirby at 2013-08-05 20:12:56 (7 years ago)
and FUCK U windsofthehero
Comment posted by AdrianModr at 2013-08-06 17:43:02 (7 years ago)
wtf?
Comment posted by kirby at 2013-08-07 20:27:56 (7 years ago)
wtf?
Comment posted by TheHero at 2013-08-31 04:24:38 (7 years ago)
im taking a shit on this page and... done that sure does stinks! >.<
Comment posted by HeroOfTheWinds at 2013-09-02 22:48:30 (7 years ago)
Like that would be the one. No. Think twice about that, dude.
You need to be logged in to post a comment.
You aren't logged in.
registerloginHomebrew DatabaseForumPollsFile HostUsersFAQCheck out what's happening on Wii Chatter!Check out what's happening on Wii Exhibit!